zaterdag 25 maart 2000

Tussen lust en liefde

Ik ben gaan lopen
Blootsvoets en alleen
Om rust te vinden
Stilte om me heen

Ik ben gaan zitten
In een niemandsland
Om na te denken
Ik zie geen verband

Ik ben gaan zingen
Over jou en mij
Om niet gek te worden
Ik ben er zo dichtbij

Ik ben gaan schrijven
Om te laten zien
Dat er meer is dan ik wilde
Bij jou ook misschien?

Ik wil wel janken
Schreeuwen van verdriet
Geen spijt, maar wel berouw
Maar niemand die het ziet

Ik wil weg van hier
Ik wil weg van mijn gevoel
Want het doet meer kwaad dan goed
Als je begrijpt wat ik bedoel

Ik wil je
Ik wil je elke dag meer
Maar ik weet dat het niet mag
Dus ik leg me erbij neer

Ik zoek je op
Tegen beter weten in
En het blijft zo moeilijk
Tussen lust en liefde in

Ik laat je gaan
En houd je in mijn hart
Maak een einde aan de onrust
Ook al is het hard

Ik schrijf en ik zing
Mijn hart breekt en de tranen vallen
Maar ik weet ook dat het beter is
Wat ben ik diep gevallen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten