maandag 21 maart 2016

Achter het masker


Ben ik wie ik denk te zijn
Of speel ik wie ik wil?
Ben ik oprecht met mijn bedoelingen
Of houdt mijn ware aard zich stil?
Lach ik als ik lachen wil
Of lach ik als ik moet?
Zijn mijn buien puur gevoel
Of doe ik zoals iedereen maar doet?
Ik speel misschien een dubbelrol
Of is dat wie ik ben?
Ben ik speciaal, ben ik uniek
Afhankelijk van wie ik ken?
Een engel, heks of allebei
Waarom kan ik niet beide zijn?
Een moeder en een kind
Een grote mond, een hart zo klein
Ik doe het één en denk het ander
Braaf klein meisje, doe eens stout!
Zo moeilijk om mezelf te zijn
Misschien ligt daar de grote fout
Niet zijn om wat een ander denkt
Niet zijn zoals een ander zegt
Gewoon mezelf zijn, alle kanten
Masker af, dit ben ik echt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten