maandag 21 maart 2016

Soms

Soms ben ik zo moe
Zo moe van mezelf
Van alles, van niets doen
En niets dat dan helpt

Soms ben ik zo druk
Met doen en met praten
Soms ben ik zo druk
Ik kan het niet laten

Soms ben ik zo eenzaam
Toch ben ik niet alleen
Maar ondanks al die mensen
Weet ik niet; waar moet ik heen

Soms ben ik zelfverzekerd
Kan ik de wereld aan
Soms ben ik overmoedig
Trek me niets van iemand aan

Soms ben ik een klein meisje
Soms een volwassen vrouw
Soms wil ik van de daken schreeuwen
Dat ik van je hou

Soms ben ik erg verdrietig
Soms ben ik superblij
Soms ben ik in de war
Maar dat gevoel dat hoort bij mij

Soms sta ik weer te twijfelen
Is dit alles dat er is
Soms sta ik weer te denken
Aan de dingen die ik mis

Soms denk ik 'ik heb alles'
En soms denk ik 'ik heb niets'
En soms, heel af en toe
Ben ik weer helemaal verliefd

Dan kan ik weer de wereld aan
Dan voel ik me weer vrij
En weet ik soms, misschien altijd
Ben jij de enige voor mij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten