maandag 21 maart 2016

als liefde niet genoeg is

ik twijfel, ik dwaal af
hoe weet ik wat de waarheid is

ik huil en vraag me af
wat is het dat ik mis

ik zet opnieuw mijn masker op
en speel mijn rol vol verve

ik lach, maar breek en laat geen traan
hoe voelt het om te sterven

ik mis je, ik verlang naar je
maar ben zo onweerstaanbaar moe

ik lieg en draai, verraad mezelf
ik weet het en ik laat het toe

ik ken mezelf maar weet niet hoe
ik weet dat je niet loslaat

misschien, toch is het beter zo
het lost niet op met prietpraat

'opposites attract'
maar stoten wij elkaar niet af

the more we try, the more we die
het lijkt een vloek, een straf

het is zo mooi, het valt zo zwaar
nog zoveel voor de boeg

we willen wel, we houden van,
maar is dat wel genoeg?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten