woensdag 16 maart 2016

Songs in G major - A letter

Heb je enig idee wat je in me hebt losgemaakt?
Het begon zo onschuldig, ik genoot van onze gesprekken. Mijn gevoel begon echter op te spelen, ik zette mijn vraagtekens bij je bedoelingen. Na een tijdje zonder je te zien verblijdde je me met je aanwezigheid en verraste je me met je aanraking. 3 zoenen die me meer van mijn stuk brachten dan ik zelf toe wilde geven.
Nu ben ik hopeloos in de war. Ik wil je.... Door die ene avond is er zoveel bij me losgekomen. Als het eenrichtingsverkeer was geweest had ik het weg kunnen stoppen en vergeten tot het dood zou bloeden.
Nu vermoed ik dat jij hetzelfde voelt.
En ik voel me schuldig....
Schuldig naar jou omdat jij wil vechten (...).
Ik weet dat ik een te groot hart heb.
Ik weet, ik lees maar kleine beetjes.
Ik ben bang dat je ongelukkig bent met alles zo bij elkaar. (...)
Ik verlang naar je. Ik wil weten hoe je voelt, hoe je proeft, hoe je zou voelen, verbonden met mij (...)
“In mijn hart is een deurtje dat voor je openstaat“
Die spreuk hangt aan mijn muur, maar is zo waar op het moment. Jij spookt hele dagen door mijn hoofd. Ik wacht op een reactie, een berichtje, een bezoekje.
Ik ben bang dat ik je afschrik met mijn impulsiviteit, mijn eerst-denken-dan-doen.
Twee hele verschillende werelden, maar de jouwe een die ik graag zou leren kennen.
Je interesseert me, boeit me, laat me lachen...
Ik weet niet of het er ooit van komt je dit te laten lezen. Zoals het nu is ga ik proberen je even met rust te laten. Je zult al genoeg aan je hoofd hebben zonder mijn gefladder.
Maar ik draag mijn hart op mijn tong en voel me hopeloos tot je aangetrokken. My new center of gravity.
Ik hoop dat ik je niet nu al weggejaagd heb door aandacht van je te vragen. Zo lang kennen we elkaar niet eens... Maar weet dat je berichtjes me opvrolijken. Op dagen dat we veel appen schijnt de zon ineens veel feller en kan ik de wereld net wat beter aan.
Ik hoop dat ik een kans zal krijgen om af te maken waar ik zaterdag niet aan kon beginnen.
Ik wil wachten en je respecteren (...)
Al krijg ik alleen nog maar wandelingen in de regen, ik zou ze koesteren.
Mijn gevoel zegt me dat jij de moeite waard bent, en hoewel ik de laatste jaren helaas te weinig op mijn gevoel heb durven vertrouwen, hoop ik dat het klopt.
Dat jij hieraan toe kunt geven zoals ik dat wil doen, met heel mijn hart en ziel. Ook al is het maar voor een keer...
Ik probeer te wachten, ik hoop dat ik je kan bereiken en dat je zult begrijpen wat ik probeer te zeggen. Zonder consequenties, want ik probeer verder geen verwachtingen te hebben.
Maar mijn gevoel neemt de overhand en ik voel me somber nu ik je energie niet (meer) om me heen voel.
Ik hoop snel iets van je te horen en zo niet, hoop ik dat je happy bent....

bewerkt 20-10-2016

Geen opmerkingen:

Een reactie posten